Adj vért, legyen ez a flow-d!

Adj vért, legyen ez a flow-d!

Idén tavasszal ismét bepörög a Felsőoktatási Véradóverseny!

A Felsőoktatási Véradóverseny keretében, a véradási kedv fokozására a két szervezet évente külön kampányt indít. Idén 2024. március 18. és 2024. május 17. között kerül rá sor, amely során a szervezők lehetőséget biztosítanak felsőoktatási intézményekben szervezett helyi véradásokra.

A Felsőoktatási Véradó Hetekkel további célunk, hogy a fiatalok számára a véradás egy valódi közösségi eseménnyé váljon.

A véradókampány az egész évben zajló Felsőoktatási Véradóverseny hajrája is egyben, így véradásoddal intézményed sikeréhez is hozzájárulhatsz.

Áprilisi helyszíneink:


A felsőoktatási intézményekben szervezett véradásokon meglepetés ajándékokkal várjuk a véradókat, a Nissin és a Coca-Cola, valamint a Nestlé felajánlásával üdítőkkel, teákkal és készételekkel, valamint választhatnak receptfüzetből és hátizsákokból is. A Libri felajánlásával kupont is adunk, továbbá aki a kampány keretében ad vért, az részt vesz a kampány végi nyereményjátékon, melyen különböző a már előző években is jól megszokott fesztiváljegyeket sorsolunk ki, amiket a Strand, a Sziget,  az EFOTT, és a Sound ajánlott fel nektek! A fődíj pedig nem más, mint a Diákhitel Központ Zrt. jóvoltából egy Macbook.

A játékban való részvételhez csak annyit kell tenned, hogy az adatfelvétel során jelzed, hogy a felsőoktatási véradókampány keretein belül jelentkezel véradásra és megnevezed az általad képviselt felsőoktatási intézményt.    

A nyereményjáték szabályzatát IDE kattintva érheted el.

Véradásra a felsőoktatási intézményekben szervezett véradások mellett a vérellátó intézetekben és számos külső helyszínen is van lehetőség, melyekről ITT találtok bővebb információt. 

A véradás kevesebb, mint egy órát vesz igénybe, és három betegtársunk életmentéséhez is hozzájárul. Amennyiben egészséges vagy és tettre kész, valamint testsúlyod eléri az 50 kg-ot, feltétlenül számítunk Rád!

A véradás menetéről bővebben ezen a LINKEN tájékozódhattok.